Новини
"Тарас Шевченко - світова наша слава"
«Тарас Шевченко жити буде, поки на землі житимуть люди»
Ми діти твої, НЕЗЛАМНА УКРАЇНО!
У 4-Б класі, кл. керівник Шевчук І.Л., сьогодні, 24 лютого, був проведений урок-спогад " Ми діти твої, НЕЗЛАМНА УКРАЇНО! Ми хвилиною мовчання вшанували пам'ять загиблих воїнів. Пригадали події минулорічної давності, діти розповіли про свої почуття, хвилювання, страхи. Розібрали правила і поради від воїнів ЗСУ. Пригадали, що таке волонтерський рух і як багато і безкорисливо роблять волонтери в умовах війни. Пригадали, яку ми допомогу надали воїнам ЗСУ, Подивились мультфільм про двох дівчаток Катрусю і Марусю. У якому дуже гарно і доступно розповідається дітям про відносини України і росії. Діти з розумінням підійшли до пояснення відносин між двома державами. Закінчили урок оптимістично і з вірою, що добро переможе зло і у нашій країні знову запанує мир, злагода і спокій.
Міжнародний день рідної мови
21 лютого кожний свідомий громадянин будь-якої країни святкує Міжнародний день рідної мови. Мова—це святиня, яку потрібно берегти, це неоціненне багатство. Допоки є мова , доти є народ. Сьогодні учні 5-А класу ( класний керівник Пшеничнюк М.П.) спілкувалися на тему «Я пишаюся українською мовою!». Вони ознайомилися з історією запровадження цього дня, дізналися декілька цікавих фактів про рідну нашу мову, а саме: про синонімічне багатство, творення слів зі зменшувально-пестливим значенням, можливість підібрати слова , що починаються на одну й ту ж букву, для написання цілого тексту. Учні висловлювали думку про необхідність вивчення іноземних мов, аби краще пізнавати світ .По -дорослому пояснювали зміст вислову В. Захарченка: «Рідна мова дається народові Богом, чужа- людьми, її приносять на вістрі ворожих списів».
Рідна мова!..
"21 лютого - День рідної мови"
У 2-Б класі, де класний керівник - Тригуба Світлана Леонідівна, асистент вчителя - Морозова Ірина Сергіївна, сьогодні була проведена година спілкування "21 лютого - День рідної мови". Учні взяли участь у бліц-вікторині "Ми знаємо українську мову", грали в гру "Яка мова", склали асоціативний кущ до слова МОВА, написали диктант "Рідна мова". Зараз ми почали вивчати тему "Будова слова". Школярі продемонстрували свої вміння в акторській майстерності. Розіграли інсценівку "Родичі", де головними героями були: гусак, гуска, гусенята та їхня "родичка" - гусениця. А завдання для глядачів було відгадати: "Чому гуси образилися і гелготали?" Висновок: слова будуть спільнокореневими не лише тоді, коли в них буде спільний корінь. Обов'язково ще має бути і спільне значення.
Навігація
- Головна
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Охоплення навчанням/Першокласнику
- Безпечне освітнє середовище
- Наш ліцей
- Адміністрація ліцею
- Соціально-психологічна служба Тиврівського ліцею
- Методична робота/ Атестація/ Підвищення кваліфікації
- Інклюзія
- Наші досягнення
- Козачата
- Нова українська школа (НУШ)
- НУШ
- Що таке "булінг" та чому про нього треба знати всім батькам.
- КЛАС БЕЗПЕКИ
- Вибір підручників
- Пліч - о - пліч
- Блог бібліотеки
- Подолання освітніх втрат
- Пошта
- Корисні посилання
Новини
-
Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 46498549 bytes) in /home/tvedu/sch/www/mycode/lastnews.php on line 5