Новини
«Впізнай казкового героя»
Учні 3-В класу(класний керівник Кузьмич І.М.) Опорного закладу ЗСО І-ІІІ ст. смт Тиврів, що є козачатами куреню «Патріот» Вінницького крайового козацького молодіжного об’єднання «Молода Подільська Січ» щиросердно вітають бібліотекарів із їх професійним святом.
Діти вітали бібліотекаря Буднік В.І. та її колег із публічної бібліотеки Тиврівської селищної ради. Вона запросила дітей у чарівний світ книги казок, провівши командну вікторину «Впізнай казкового героя». За активність учні отримали від бібліотекаря в призи закладинки та кульки. Корисно було дітям обговорити знову правила бережного поводження із книгою. Учні подарували бібліотекарям власноруч виготовлену збірочку прислів’їв про книгу. Щиро вдячні Вікторії Іванівні за запрошення до царства книг. Дякуємо також учителю школи Руснак Є.В. за те, що налаштувала учнів на спілкування із світом цінної книги.
Вітаючи зі святом шкільного бібліотекаря Вдовенко М.Ю., учні зробили для школи цінний подарунок із 15 книг для молодших школярів. Дякуємо також батькам, які разом із дітьми вибрали із сімейної бібліотечки подарунок для школи. Для майбутніх читачів діти додали власні анотації для книг, які вчились створювати на уроці української мови. Діти вкотре усвідомили, що життя із книгою цікаве та захоплююче.
Продовження тексту новини
11.10.2021 | Aдмін
Навігація
- Головна
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Охоплення навчанням/Першокласнику
- Безпечне освітнє середовище
- Наш ліцей
- Адміністрація ліцею
- Соціально-психологічна служба Тиврівського ліцею
- Методична робота/ Атестація/ Підвищення кваліфікації
- Інклюзія
- Наші досягнення
- Козачата
- Нова українська школа (НУШ)
- НУШ
- Що таке "булінг" та чому про нього треба знати всім батькам.
- КЛАС БЕЗПЕКИ
- Вибір підручників
- Пліч - о - пліч
- Блог бібліотеки
- Подолання освітніх втрат
- Пошта
- Корисні посилання
Новини
-
Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 46655147 bytes) in /home/tvedu/sch/www/mycode/lastnews.php on line 5