Сім основних правил батьківської поведінки в організації навчання
1. Сприяйте дитячій автономності (самостійності). Чим більше ви її (самостійності)вимагаєте в усіх сферах повсякденного життя, тим краще зможе ваша дитина працюватиме з почуттям відповідальності у шкільній сфері. Автономне (самостійне) навчання є тією метою, в напрямку якої ви маєте працювати, тому що самостійність є найважливішим елементом ефективного й тривалого процесу навчання. Хваліть свою дитину за самостійні дії, наприклад, за самостійне розпізнавання помилок.
2. Якщо ваша дитина потребує допомоги, спонукайте її до того, щоб вона сама знайшла шляхи її розв’язання. Допоможіть їй завдяки підказкам, наприклад, вказівка на довідники, генерування правил, відгадування ребусів, що може сприяти розв’язанню проблеми. Але не подавайте сам розв’язок. Не спонукайте свою дитину тільки до різних шляхів розв’язання завдань.
3. Дайте своїй дитині можливість попрацювати над матеріалом удома.
4. Визнайте досягнення дитини. Хваліть (заохочуйте), а не докоряйте. Це краще, ніж ниття, нагадування та інші покарання. Звертайте увагу на те, щоб не обмежувати похвалу критикою («дев’ять», звичайно, чудово, але без двох помилок це могла б бути «дванадцятка»).
5. Не ставте перед своєю дитиною завищених вимог, щоб вони не були суворішими за вимоги вчителя.
6. Будьте, як вихователь, зразком у поведінці. Вимагайте від своєї дитини не більше, ніж від себе самого. Дитина, яка, наприклад, бачить своїх батьків за читанням, швидше сама почне читати, ніж дитина, батьки якої часто сидять перед телевізором.
7. Говоріть позитивно про школу, вчителів та навчальні предмети. Вашій дитині досить того, що вона долає свої особисті упередження щодо школи.
СПРИЯННЯ ЕФЕКТИВНІЙ САМООРГАНІЗАЦІЇ ПРИ ВИКОНАННІ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Аналіз завдання: Що насправді потрібно зробити? Сформулюй це ще раз своїми словами.
Аналіз матеріалу: Що мені потрібно для виконання завдання? Що я вже маю?
Аналіз мети: До чого я прагну? Як я можу цього досягти? Від чього я можу відмовитись?
Аналіз конфлікту (протиріччя): Чому я не можу піти далі? Що мені заважає? Що я змушую змінити?
Формулювання часткових (проміжних) цілей: Який крок наступний? До цього моменту все правильно! Тепер я вже повністю організований!
Переборювання фрустрації (краху надій): Помилку можна виправити! Я буду старанно працювати!
Вимога до розподілу часу: Одна маленька перерва не може зашкодити! Я зроблю це, я маю час!
Оцінювання часткових (проміжних) результатів: Я це зробив! Мені це добре вдалося!
Навігація
- Головна
- Новини
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Охоплення навчанням/Першокласнику
- Безпечне освітнє середовище
- Наш ліцей
- Адміністрація ліцею
- Соціально-психологічна служба Тиврівського ліцею
- Методична робота/ Атестація/ Підвищення кваліфікації
- Інклюзія
- Наші досягнення
- Козачата
- Нова українська школа (НУШ)
- НУШ
- Що таке "булінг" та чому про нього треба знати всім батькам.
- КЛАС БЕЗПЕКИ
- Вибір підручників
- Пліч - о - пліч
- Блог бібліотеки
- Подолання освітніх втрат
- Пошта
- Корисні посилання
Новини
Протягом листопада - грудня 2024 року ...
Контакти
Адреса:смт.Тиврів
вул.Тиверська, 20
Тел.:(04355)2-12-84
Email:ozzsotyvrov@gmail.com