Інклюзивна освіта

Інклюзивна освіта – це створення в спільному просторі особливого підходу до навчання дитини з особливими освітніми потребами.

 

Інклюзивне освітнє середовищесукупність умов, способів і засобів для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей.

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

  1. 1. Інклюзивне навчання усуває бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
  2. 2. Вища залученість батьків до процесу навчання.
  3. 3. Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість соціалізації, розвитку своїх інтересів і талантів і подальшої інтеграції в суспільство, вступу до професійних і вищих закладів освіти.
  4. 4. Діти з особливими освітніми потребами мають змогу налагодити дружні стосунки з однолітками в школі та поза її межами та моделюють належні способи взаємодії з колективом.
  5. 5. В інклюзивних класах створено атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей.

 

В  Тиврівському ліцеї Тиврівської селищної ради Вінницького району Вінницької області у 2025-2026 н.р. функціонує 11 інклюзивних класів, в яких навчаються 15 здобувачів освіти.

В Василівській філії Тиврівського ліцею функціонує 1 інклюзивний клас.

В Жахнівській філії Тиврівського ліцею функціонує 2 інклюзивні класи.

Для організації навчання створені відповідні умови:

· забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

·  забезпечення необхідними навчально-методичними посібниками, наочно-дидактичними та індивідуальними технічними засобами навчання.        

https://www.youtube.com/watch?time_continue=16&v=V7pNwRCA9rw&feature=emb_logo


1. Закон України «Про повну загальну середню освіту"

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти».
3.  
Постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 № 765 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами».

4. Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної та дошкільної освіти». 

5. Лист МОН України від 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя». 

6. Лист МОН України № 1/13094-23 від 31.08.2023 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році

 7.  Лист МОН України № 1/11479-23 від 03.08.2023 "Про методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації" 

 

 

 

 

 

 

    Контакти

    Адреса:с-ще Тиврів

    вул.Тиверська, 20

    Тел.:0683007797

    Email:ozzsotyvrov@gmail.com