Звіт директора перед громадскістю


Звіт директора

перед громадскістю

загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів смт Тиврів

за 2019-2020 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Положенням «Про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими законодавчими документами України, що регламентують роботу навчального закладу, Статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

          Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівники навчальних закладів щорічно звітують перед загальними зборами колективу навчального закладу. Органом громадського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу є загальні збори його колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

2. Загальна інформація про школу

Рік заснування

1864 рік

Директор школи

Мельник Петро Віталійович

Освіта: вища, за фахом учитель англійської мови.

Заклад очолюю з 20 грудня 2004 року.

Контингент учнів

На кінець 2019/2020 навчального року у 22 класах навчається 494 учні, з них 1 – 4 класів – 205 учнів, 5 – 9 класів – 235 учнів, 10 – 11 класів – 54 учні.  Випускників 9 класу – 29 учнів, випускників 11 класу – 24 учнів, з них претендентів на нагородження золотою медаллю - 2 учні (Клочак Сергій, Байзан Владислав).

Мова навчання

Українська мова

Профільне навчання

Навчально-виховний процес здійснювався у 10-А з історичним профілем (16 учнів), 10-Б класі за філологічним профілем (14 учнів), в 11 класі – з філологічним профілем (24 учнів).

 

Педагогічний колектив

 Педагогічний колектив нараховує 50 педагогів                      (7 сумісників), з них 47 мають вищу освіту, 3 – середню спеціальну. Вищу кваліфікаційну категорію мають 28 вчителів, І кваліфікаційну категорію – 10 вчителів, ІІ кваліфікаційну категорію – 6 вчителі, категорію „спеціаліст” – 4 вчителя. Звання «учитель-методист» -               5 чоловік, звання «старший учитель» - 8 чоловік.

Забезпечення харчуванням

Гарячим безкоштовним харчуванням на кінець 2019/2020 навчального року  було  забезпечено 205 учнів початкових класів та 13 дітей пільгових категорій – 49% від загальної кількості учнів школи.

Творчий потенціал

Педагогічний колектив працює над проблемою «Формування самодостатньої компетентної особистості школяра, здатної реалізуватись в євроінтегрованому соціумі».

В цьому навчальному році школа виборола 29 призових місць в предметних  районних олімпіадах.

5 місць в ІІІ турі обласних олімпіадах:

-        учень 11 класу Клочак Сергій

І місце - з математики;

ІІ місце - з інформатики;

ІІ місце – з астрономії.

ІІІ місце -  з  інформаційних технологій;

Підготував учня учитель фізики та інформатики                   Клочак В.В.

-        учень 9 класу Кирилюк Микола

ІІІ місце з історії

Підготував учня учитель історії Гончарук О.М.

У номінації історія, конкурсу «Об’єднаймося ж брати мої», ІІІ місце в області вибороли учениці 9 класу Семко Ульяна та Сікора Анна. В обласному конкурсі «Незабуті імена»            ІІІ місця вибороли учні 9 класу Гусак Олександ та Спасенюк Яна.

Третій рік поспіль школа виборола ІІ командне місце в районних та обласних предметних олімпіадах.

Команда учнів Тиврівського району виборола ІІ місце в обласних предметних олімпіадах серед 27-ми районів Вінницької області.

Найкращих результатів серед вчителів досягли:          Клочак В.В. (10 перемог в районних, 4 в обласних предметних олімпіадах), Гончарук О.М.(1 місце в районній, 1 в обласній та 4 в обласних конкурсах),                 Власюк І.В.  (4 місця в районних олімпіадах),                 Пшеничнюк М.П. (2 місця в районних предметних олімпіадах та 2 в районних конкурсах ім. П.Яцика та            Т. Шевченка), Вітюк Л.М. (1 місце в районній предметній олімпіаді та 4 місця в районних конкурсах ім. П.Яцика та            Т. Шевченка). Також по 2 призери районних предметних олімпіадах підготовили: Бучинська Г.Е., Котовська Г.І.

Як завжди ми потужно виступили в спортивній спартакіаді, зайняли І місце серед шкіл І-ІІІ ступенів району (вчителі фізкультури Власюк І.В., Безуглий О.В.).

Команда в складі: Романського Ярослава 10-А клас, Лахманюка Олександра 11 клас, Баурчулу Олега 11 клас, Карука Олександра 11 клас – 5 лютого 2020 року стали чемпіонами обласних змагань зі стрітболу серед 27-ми районів Вінницької області.

Теренери: Романський В.В., Мельник П.В.

Команда в складі: Романського Ярослава 10-А клас, Лахманюка Олександра 11 клас, Баурчулу Олега 11 клас, Карука Олександра 11 клас, Юрця Дениса 11 клас, Бєлого Дмитра 9 клас, Самофала Максима 10-А клас, Іваннікова Євгена 7-А клас, Філатова Костянтина 7-А клас та студента ІІІ курсу Тиврівського ліцею-інтернату Кирилюка Максима – 25 лютого 2020 року стали чемпіонами обласних змагань з баскетболу серед 27-ми районів Вінницької області.

Теренери: Романський В.В., Мельник П.В.

Команда з баскетболу (юнаки 2004-2005р.н.) вибороли           ІІІ місце в обласних змаганнях у м. Іллінці (Тренер: Романський В.В.).

Футбольна команда школи (юнаки) ввійшла до фіналу обласних змагань серед 27-ми районів області.

Вагомих результатів в різноманітних музичних конкурсах обласного та Всеукраїнського рівня досягли такі учні: Бучинська Богдана, Бабаханян Авак, Поворознюк Ольга, Муляр Владислава, Жовмір Аріна, Надкринична Аліна, Кирилюк Микола, Плаксійчук Вікторія та інші.

Гурткова робота

У школі працює 11 гуртків:

Секції з баскетболу, волейболу, футболу, тхеквандо, настільного тенісу, шашок, стрільби та акробатики.

Підвіз учнів

та вчителів

Підвіз 67 учнів здійснюється шкільним автобусом з сіл Довгополівка, Кліщів, Пилява та Шершні. Також 80 учнів підводиться з віддалених районів смт Тиврів (Пенжарівка, Логанська гора, РЕС).

Матеріально-технічне забезпечення

До послуг учнів – 38 навчальних кабінетів, 2   комп’ютерних класи (35 ПК), спортивна зала, спортивний майданчик, 2 майстерні, їдальня, актова зала та баскетбольний майданчик.

Бібліотечний фонд налічує 37000 примірників художньої та навчальної літератури.

3. Кадрове забезпечення

    Відповідно до ст. 45 Закону України «Про загальну середню освіту» штатний розпис закладу установлюються відділом освіти Тиврівськоїрайонної державної адміністрації на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів.

    Кадрове забезпечення школи здійснюється в повній відповідності з навчальними планами загальноосвітнього навчального закладу.

    У 2019/2020 навчальному році школа була забезпечена штатними працівниками на 100%; педагогічних працівників - 50; працівників з числа обслуговуючого персоналу - 21.

    Пріоритетом у підборі кадрів є високий професіоналізм, володіння навичками ІКТ, прагнення до саморозвитку, активної професійної діяльності, працездатність, комунікабельність.

    Варто відзначити склад постійних педагогічних працівників.

    Педагоги мають можливість удосконалювати свою фахову майстерність на курсах підвищення кваліфікації й успішно проходити атестацію.

    Підвищення освітнього рівня вчителів є першочерговим завданням адміністрації школи, передбаченим перспективним планом роботи. Аналіз статистичних даних відображає позитивну динаміку змін освітнього рівня вчителів.

    Атестація педагогічних працівників школи проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності вчителів. Стимулювання безперервної фахової  й загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (із змінами).

 

 

    Атестація вчителів школи як чинник виявлення професіоналізму, компетентності вчителя, відіграє важливу роль у результативності навчально-виховного процесу.

    Під час атестації виявляються професійні нахили, якості вчителя, рівень загальної культури, створюються оптимальні умови для вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду кращих вчителів. Атестація для вчителів стає перевіркою їхнього особистого зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками, іспитом на компетентність. Тому адміністрація школи, психологічна служба та атестаційна комісія тісно співпрацюють, координують свої дії відповідно до таких завдань:

-   вивчати професійні якості вчителя;

-   враховувати потенційні можливості вчителя відповідно до вимог сучасної педагогіки, дидактики та психології:

-   неухильно дотримуватись вимог зазначеного Положення та керуватися кваліфікаційними характеристиками відповідно до встановлення кваліфікаційних категорій;

-   максимально використовувати мотиваційну та стимуляційну функції атестації;

-   створити всі умови для виявлення, вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду.

-    

    Звіт про атестацію вчителів

Категорія, звання

Встановлено

Відповідність

Всього

Вища

1

5

9

І

 

1

 

ІІ

 

 

 

Спеціаліст

 

 

 

Учитель-методист

 

1

 

Старший учитель

 

1

 

 

    Цілеспрямоване професійне самовдосконалення педагогічних кадрів – одне з головних завдань розвитку освітньої системи школи.

    Пріоритетними напрямами системи підвищення кваліфікації є:

-   формування ключових компетенцій (18%);

-   моніторинг якості освітньої діяльності (27%);

-   впровадження нових технологій навчання й виховання в умовах профілізації старшої школи (20%);

-   самоосвітня діяльність педагога (15%);

-   залучення кадрів до творчої роботи (15%);

-   психолого-педагогічних супровід освітньої діяльності (14%).

   Підвищення кваліфікації є складовою системи методичної роботи й важливою ланкою в формуванні пріоритетних компетенцій педагога.   

 

4. Методична робота

   У 2020/2021 навчальному році педагогічний колектив школи працював над методичною проблемою: «Формування самодостатньої компетентної особистості школяра, здатної реалізуватись у євро інтегрованому соціумі».

    Загальношкільна проблема відіграє роль своєрідної ланки, що інтегрує в одне системне ціле всі підрозділи методичної структури школи.

    За допомогою єдиної проблеми пов’язані не тільки потреби й результат, а й засоби, етапи реалізації, які відповідають визначений цілі. Випускний 11 клас – клас філологічного профілю. Разом із тим усвідомлення необхідності вільного володіння ІКТ усіма учасниками навчально-виховного процесу спонукає до розширення освітніх послуг, впровадження заходів, які сприяли розвитку цього напряму.

    На реалізацію поставленої мети створено умови для навчання вчителів школи: вивчаються передові освітні технології; продовжено навчання за програмою Intel «Навчання для майбутнього», організовано роботу проекту, створено внутрішню базу інформаційних ресурсів, впроваджуються навчальні програми з ІКТ-підтримкою. Навчання проводить вчитель фізики та інформатики Клочак В.В.

    У навчальному закладі функціонує 2 комп’ютерних класи, де встановлено 11 комп’ютерів 2006 року та 7 комп’ютерів 2017 року. Усього в закладі 35 комп’ютерів, 14 з яких підлягають ремонту.  Усі ці комп’ютери підключені до мережі Інтернет.

У школі вісім принтерів, три ксерокси, чотири мультимедійних комплекти. Право на користування технікою мають усі педагогічні працівники, під контролем особи, відповідальної за кабінет.

        Директором школи особисто контролюється робота шкільного сайту. На сайті представлена управлінська діяльність, навчальна, виховна, методична робота, діяльність соціально-психологічної служби тощо, сторінка з історії школи, шкільне життя. Сайт оновлюється та розробляється інженером – електроніком  Бондарем О.Д. та вчителем математики – інформатики Любченко О.М.

          В школі  визначена чітка структура  методичної  роботи (відповідальна заступник директора з навчально-виховної роботи Власюк І.М.) яка складається із взаємопов’язаних та  взаємодіючих  елементів: педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання,  конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення  з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об’єднання;  творчі групи вчителів з певних проблем  навчально–виховного процесу.

    На початку навчального року було видано наказ по школі від 31.08.2019   № 191 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2019/2020 навчальному році».

          З метою ознайомлення вчителів із системою і досвідом роботи вчителів, класних керівників, вихователів груп продовженого дня були проведені й проаналізовані відкриті уроки, виховні заходи.

          Постійно здійснювався супровід інноваційної діяльності, а саме: надання методичної допомоги та консультацій щодо здійснення інноваційної діяльності педагогічними працівниками школи, організаційно-методична допомога в створенні презентаційних матеріалів, підтримка в апробації навчальної літератури,  організаційно-методичний супровід створення авторських програм вчителями, оновлення електронних банків даних про здійснення інноваційної діяльності вчителями.

          Велика увага приділяється  роботі щодо своєчасного  проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації. З цією метою на початку навчального складається заявка на для проходження вчителями курсів з основного предмета  і вчителів, які працюють не за фахом або викладають декілька предметів.  У 2019/2020 навчальному році згідно графіка (ВАНО)  педагогічні працівники пройшли курси підвищення кваліфікації при комунальному вищому навчальному закладі «Вінницька академія безперервної освіти»:

          Під час атестації було вивчено досвід роботи вчителів шляхом відвідування уроків, проведення співбесід, анкетування учнів, батьків, колег, відвідування відкритих уроків та виховних заходів.

          Найважливішою індивідуальною формою науково-методичної роботи є самоосвіта педагогів. До найважливіших завдань самостійної роботи учителів відносились: вивчення нових програм і підручників, аналіз їхніх дидактичних та методичних особливостей; самостійне засвоєння нових технологій навчально-виховного процесу; оволодіння методологією і методикою педагогічного дослідження; активна участь у роботі науково-методичних семінарів і методичних об'єднань, різних творчих груп; підготовка методичних розробок; систематичне вивчення передового педагогічного досвіду.

Одним із важливих видів самостійної діяльності педагога була його індивідуальна робота над шкільною науково-методичною темою.

У процесі індивідуальної роботи над науково-методичною темою вчителі вивчали джерела науково-методичної інформації, досвід педагогів-новаторів, аналізували власну педагогічну діяльність з метою подолання недоліків у ній або удосконалення сильних сторін діяльності, теоретичного узагальнення й осмислення власного досвіду.

Не біло учасників МАН, не всі шкільні методичні об’єднання працювали ефективно.

 

 

 

5. Навчальна діяльність учнів

    У 2019/2020 навчальному році навчання завершили 494 учнів у 22 класах, середня наповнюваність класів 22 учнів, функціонували 5 груп продовженого дня. Серед причин вибуття учнів переважає зміна місця проживання та перехід до Тиврівського ліцею інтернату поглибленої підготовки в галузі науки.

 

    У 2019/2020 навчальному році школа  працювала у режимі одної зміни. Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку

·        в 1 класі – 35 хвилин;

·        в 2-4-х  класах – 40 хвилин;

·        в 5 – 11-х  класах – 45 хвилин,

 

перерви тривалістю 10 та 20 хвилин.

 

    Головна місія школи – надання якісних освітніх послуг.

 

    За результатами річного оцінювання переважна кількість учнів мають достатній та середній рівень навчальних досягнень (65 відмінників, що становить 15%).

Навчальні досягнення учнів за результатами І, ІІ семестрів,  річного оцінювання та державної підсумкової атестації: на кінець                            2019/2020 навчального року  в школі навчається  494 учнів, з них:  1-4 класи – 205 учнів, 5-9 класи - 235 учнів, 10-11 класи – 54 учні.

          Якісний показник по класах за 2017/2018 навчальний рік становить 57,3%.

 

 

Класи

Якісний показник

3-ті

72,5%

4-ті

75,6%

Середнє значення

74,1%

5-ті

71,1%

6-ті

47,5%

7-ті

44,9%

8-ті

29,15%

9

41,4%

Середнє значення

34,3%

10-ті

44,2%

11

33,3%

Середнє значення

38,75%

 

 

6. Виховна робота

Уся виховна робота у ІІ семестрі й у 2019/2020 навчальному році в цілому планувалася й реалізувалася на основі  Законів України «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Конвенції про права дитини»,  Концепції «Нова українська школа»,  «Концепції громадянського виховання», «Національної доктрини розвитку освіти», «Декларації прав дитини», «Концепції національно-патріотичного виховання»,  наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», та інших нормативно-правових документах про школу й виховання.

           Вся робота класного керівника та всіх педагогів закладу спрямована на формування загальнокультурних і національних цінностей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. В основу виховного процесу школи покладена виховна «Формування національно свідомого громадянина, патріота, захисника Батьківщини, професіонала, людини зі шляхетними особистісними якостями та рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями та поведінкою, спрямованими на саморозвиток, самовдосконалення, самореалізацію, а також діяльність на благо рідної держави".

          Проблеми, що стояли перед класними керівниками, стосувалися згуртування дитячого колективу, формування активної громадянської позиції учня, формування творчої особистості, розвитку її здібностей, формування творчого потенціалу морально цілісної особистості, аналізу та діагностики у роботі класного керівника, інтерактивних форм й методів роботи.  Їх вирішення ґрунтувалося на реалізації ідеї комплексного підходу до виховного процесу.

          Протягом ІІ семестру були вивчені й проаналізовані такі напрямки роботи: художньо-естетичне виховання (наказ від 10.06.2020 року №   ),    робота з батьками (виступ й обговорення на нараді класних керівників), запобігання дитячого травматизму (наказ від 25.05.2020 № ), робота школи із соціального захисту дітей (наказ від 25.05. 2020 № ).

         Методичне об’єднання класних керівників у ІІ семестрі 2019/2020 навчального року  вирішувало такі методичні проблеми: «Роль класного

керівника у формуванні морально-етичного простору» (протокол від 11.02.2020 № 3), «Виховна система школи й класу – сучасний підхід до виховання» (протокол від 11.02.2020 № 3), «Шляхи підвищення якості соціалізації школярів у новому навчальному році» (протокол від 29.05.2020 № 4).

              Методичне об’єднання класних керівників працювало над вдосконаленням своєї роботи, сприяло професійному зростанню особистості педагога, стимулювало творчість класного керівника, підвищувало його роль і авторитет. Велику увагу було приділено втіленню в роботу  класного керівника проектних технологій та форм соціалізації школярів на уроках та в позаурочній діяльності. Але у поточному навчальному році лише чотири класних керівники (Бушуєва Л.В., Кузьмич І.М., Вітюк Л.М., Саприга О.О.) поділилися досвідом своєї роботи щодо реалізації важливих для класного колективу проблем – художньо-естетичного та національно-патріотичне виховання.

В умовах карантину всі  класні  керівники виконували  інформаційну місію. У кожній паралелі на Google Диску було створено папку «Виховна робота». Всі класні керівники щотижня поновлювали цікавинками: віртуальні екскурсії, віртуальні ігри, тестування, хвилинки здоров’я. У соціальній мережі Фейсбук на сторінці загальноосвітньої школи були проведено ряд онлайн-заходів та челенджів: «До Дня Землі», «Великоднє диво», «Чорнобильські дзвони», «До дня примирення»  «День матері», «День вишиванки», «Шкільний олімп», «Останній дзвоник». Слід відмітити найактивніших класних керівників Бушуєву Л.В., Кузьмич І.М., Тригубу С.Л., Ткачук О.С., Франко Т.В., Плащову Н.В., Гончарук О.Ф.. Решта класних керівників виховні години провели  згідно виховному плану на високому фаховому рівні.

              Класні керівники Вітюк Л.М., Кузьмич І.М., Бушуєва Л.В. ділилися досвідом виховної роботи, розмістивши свої наробки на сайтах інтернету.

            Контроль за станом виховної роботи здійснювався у формі наказів, індивідуальних бесід, виступів та обговорень на нарадах різних рівнів (онлайн наради у групі Viber), на онлайн-засіданні методичного об’єднання класних керівників. 

         Формуючи ціннісне ставлення учнів до себе, родини, держави, у школі здійснювалося національно-патріотичне, правове й превентивне виховання. У 2019/2020 навчальному році учнів, що потребують внутрішкільного контролю, тобто підвищеної психологічної та педагогічної уваги, немає. Але є три сім’ї (Філатові О., Кішларь О., Косулі О), що опинилися у складних життєвих обставинах. За дітьми із цих сімей закріплені громадські вихователі, спланована  й проведена індивідуальна робота, про що свідчать звіти, подані класними керівниками. 

          Проблеми превентивного й правового виховання розглянуті на класних й загальношкільних батьківських зборах та засіданні Ради профілактики правопорушень (протоколи № 1-7 протягом навчального року).

          Багато уваги протягом семестру приділялося безпеці життєдіяльності учнів. Питання покращення роботи  цього напрямку розглядалося на нарадах при директору школи та заступнику директора з виховної роботи, на класних

та загальношкільних батьківських зборах. Класні керівники 1-11 класів постійно проводять профілактичні бесіди, про що свідчать записи у класних

журналах, учнівських щоденниках та індивідуальних пам’ятках для учнів та батьків (в умовах карантину – дистанційно).

          Здійснюючи екологічне виховання та формуючи ціннісне ставлення до природи, школярі 1-11 класів взяли  участь у двомісячнику «За чисте довкілля». Це були практичні господарчі форми роботи, що здійснювалися дистанційно в домашніх умовах.  

          На сьогодні найпопулярнішим та дієвим методом роботи, виявлення підтримки та розвитку обдарованих дітей є проведення конкурсів різних рівнів — від місцевих до міжнародних.

Конкурсна діяльність відкриває широкі можливості створення оптимальних умов для виявлення індивідуальних здібностей, знань, умінь, навичок, розвитку вольових, комунікативних якостей особистості. Участь у конкурсній діяльності допомагає реалізувати принципи особистісно зорієнтованого підходу в навчанні та вихованні дітей.

Наші учні є учасниками Обласного конкурсу «Зіркова мрія-2020» Богдана Бучинська (І місце у номінації «Вокал»), Карпусь Аліна (І місце у номінації «Вокал»), Плаксійчук Вікторія (Гран-прі у номінації «Художнє читання».

Як свідчить досвід, останнім часом все більше учнів прагнуть розвинути свої здібності з музики та співів. Саприга О.О. на високому методичному рівні організовує цю роботу. Під її керівництвом працює гурток хорового співу, а також заняття  вокалом. В школі створено ансамбль в якому задіяні учні початкових класів, ансамбель «Козачата» отримав нагороду на районному етапі «Зіркової мрії – 2020».

            У шкільній медіатеці працювала виставка документальної й художньої літератури, присвячена річниці Т. Шевченка .

           У 2019/ 2020 навчальному році на належному рівні здійснювалася робота з батьківською громадськістю. Активно співпрацюють із батьками учнів класні керівники Франко Т.В.., Мокрицька Т.С., Клочак В.В., Вітюк Л.М., Бушуєва Л.В. Слід зазначити, що ці класні керівники багато уваги приділяють сім’ям, що опинилися у скрутній ситуації, та учням, чиї батьки не завжди достатньо займаються  вихованням своїх дітей. Щоб активізувати цю роботу, адміністрація школи тісно співпрацює із психологічною службою відділу освіти та Центру інклюзивної освіти, відділом сім’ї та молоді, виконкомом селищної ради. Члени батьківського активу, який очолює Гавриш К.А.., брали активну участь у організації й проведенні загальношкільних батьківських зборів, в проведенні поточного ремонту, у вирішенні нагальних шкільних проблем. 

          Недоліком у вихованні школярів сьогодні є недостатня робота з підвищення моральності й культури поведінки учнів у школі й за її межами. Більшість учнів 5-11 класів потребують формування міжособистісних стосунків. У багатьох дітей не сформоване правильне розуміння культури зовнішнього вигляду, який відповідав би їх віковим особливостям. Деякі підлітки мають низький рівень культури поведінки в громадських місцях. Вирішення цієї проблеми, зокрема соціалізації вихованців, повинно у новому навчальному році стати для педколективу, батьків та громадськості пріоритетним у наступному навчальному році.  У січні 2020 року  проаналізоване питання відвідування учнями школи. За результатами дослідження основними поважними причинами пропусків занять є хвороби учнів, участь у конкурсах, олімпіадах, змаганнях, чергуванні. Але поряд з ними є й ті, що пояснюються низькою мотивацією навчання, слабким або взагалі відсутнім контролем з боку батьків, недостатнім конролем з боку класних керівників та формальним ставленням до цієї проблеми членів педколективу. Також це показник  недостатньої індивідуальної роботи з учнями та їх батьками. 

 

7. Педагогічно-організаторська робота

Оскільки основною метою виховної діяльності школи є формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави, а також згідно Методичних рекомендацій Інституту модернізації змісту освіти з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2019/2020 навчальному роціосновним документом щодо національно-патріотичного  виховання  підростаючого  покоління  є  Стратегія  національно-патріотичного  виховання  дітей  та  молоді,  затверджена  Указом  Президента України  від  13.10.2015  р.  № 580/2015., виховна робота школи, і відповідно діяльність педагога-організатора, розпланована саме в національно-патріотичному спрямуванні і традиціях школи.

           Для досягнення своєї педагогічної мети, яка висловлена у власній методичній темі: «ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ, НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ, МИЛОСЕРДЯ ТА БЛАГОДІЙНОСТІ У ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ» , над якою я працювала у 2019-2020н.р..Завдяки тісній співпраці з педагогічним та учнівським колективами школи, органом учнівського самоврядування, БДЮТ, селищною радою, благодійними і громадськими організаціями та держустановами мною було реалізовано майже усі заплановані заходи (звіт про виконану роботу додається).

      Крім того, згідно Методичних рекомендацій з питань організації виховного процесу в закладах освіти у 2019-2020н.р.протягом року значна увага приділялася профілактиці булінгу у школі.

 

Вересень

З метою розвитку активної соціальної і громадянської поведінки було організовано та проведено:

-збори учнів 5-7 та 8-11 класів (окремо)

- З метою розвитку лідерських та організаторських навичків учнів школи повністю змінено керівний апарат УС - Парламент учнівського самоврядування, проведено Вибори Президента школи. Із трьох кандидатів, які брали участь в президентських перегонах, перемогу отримала учениця 10-А класу Плаксійчук вікторія.

- Надано допомогу в плануванні та організації діяльності УС.

- Надано допомогу  в плануванні та організації дозвілля учнів початкових класів.

- З метою пропаганди здорового способу життя організовано та проведено

-        лінійку відкриття Олімпійського тижня,

-        «Малі Олімпійські ігри»

-        відпочинок на природі« Туристичнастежина» (до Дня туризму),

-        - організовано поїздку до Аквапарку м. Вінниця

-        на базі 7-А класу організовано та реалізовано проект «Ми обираємо здоров`я» (за який. до речі, мене та учнів даного класу нагороджено грамотою Управління освіти Тиврівської райдержадміністрації)

- З метою ознайомлення учнів школи з цікавими місцями України організовано екскурсійну поїздку до Архітектурного комплексу м. Буки

          Жовтень

Організовано та проведено місячник благодійних справ, а саме:

- Акція «Не забуваймо наших вчителів» (вітання учителів –пенсіонерів)

- День Вчителя – День самоврядування (Концертна програматасвяткова зустріч-лінійка для учителівбула підготовлена силами УС, організаторами якої були  Плаксійчук В. та Кущ Софія, а також головами класів були підготовлені вітання вчителів по класах та проведення уроків замість учителів)

- Благодійна акція «5 картоплин» - зібрано 520 кг картоплі (найактивніші класи: 5-А (84 кг), 8-Б (50,2 кг), 11 кл (42,5 кг), 3-Б (43,1кг)

- До Дня захисника Вітчизниорганізовано:

- за моїм авторським сценарієм організовано  «Посвяту в козаки» (для чоловіків-працівників школи)

- благодійну акцію «Зі святом, дорогі захисники!» під час якої зібрано 10 ящиків подарунків для бійців і передано через громадську благодійну організацію «Мольфар» на передову. Найактивніші класи (5-А -14 пакунків, 8-А – 6 пакунків, 6-А – 5 пакунків, 9-Б та 7-А по 4 пак.)

- надано допомогу представникам УС у підготовці до участі у районному форумі волонтерського руху «Ми - українці» ( а саме створенні презентації та виступу про волонтерський рух в нашій школі), а також у зустрічі з представниками громадської благодійної організації «Мольфар», під час якої учні школи були нагороджені грамотою за активну участь у волонтерському русі

- В рамках проекту «Герої сьогодення» учнями 7-А класу продовжується робота по збору матеріалів про земляків-атовців

-З метою популяризації нашого містечка з моєї ініціативи та за моїми ідеями було організовано та проведено районний фестиваль «КАРТОПЛЯФЕСТ», для участі в якому мною було підготовлено виступ гурту (до складу якого входили учителі, техпрацівники та учні школи), а також виставлено світлицю (за що мене та колектив школи було нагороджено грамотою Голови ТиврівськоїРайдержадміністрації).

- з метою розвитку фантазії, творчої уяви та естетичного смаку учнів було проведено виставку поробок з природніх матеріалів «Дари Осені», в якій взяли участь 4-А кл ( 7 композицій), 5-А (5 композ.), 6-Б,  7-Б та 11 класи підготували по 1 - колективній композиції від класу.

- З метою вивчення традицій країн Європи та на численні прохання учнів школи силами УС організовано та проведено вечір відпочинку  «Хелловін»

- З метою забезпечення цікавого та корисного для здоров`я відпочинку дітей мною було організовано поїздку для учнів 3-7 класів до Аквапарку м. Вінниця.

          Листопад

Протягом листопада весь колектив школи готувався до 155 річниці з Дня її заснування. До цієї дати силами працівників та учнів школи під моїм керівництвом було виготовлено чимало декорацій та фотозон для святкового оформлення школи.

- До Дня народження школи організовано та проведено:

- Проведено огляди художньої самодіяльності з метою відкриття нових талантів та відбору найяскравіших з них для концертної програми до Дня народження школи. (Участь в оглядах взяли 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 4-Б, 5-А, 6-Б, 7-А, 7-Б  та 10-ті  класи)

-  2 концертних програми для 2-5 та 5-11 класів,

- «Країну майстрів» (майстер-класи від УС, виставка ручної творчості школярів та конкурси вітальних плакатів ( участь взяли 1-10-ті класи)

- із залученням БДЮТ проведено розважальні програми по паралелях для учнів 1-7 класів та 8-11 класів

- для вчительського колективу, техпрацівників та учителів, що знаходяться на заслуженому відпочинку мною було організовано та проведено свято «У колі шкільної родини»

Крім того, в листопаді:

- Організовано участь учнів школи у написанні всеукраїнського диктанту до Дня української писемності та мови

- До Дня Свободи і Гідності організовано та проведено тематичну лінійку

 

Грудень

-З метою правової освіти школярів було організовано та проведено Тиждень правових знань, під час якого я підготувала та провела:

-«Турніри юних правознавців» для учнів 7-А класу,

- з метою запобігання булінгу в школі мною було проведено тренінги(для батьків учнів 7-А класу, для учнів 7-А класу та для членів Учнівського Парламенту) на тему «Булінг в шкільному середовищі та шляхи вирішення цієї проблеми»

- До Дня  української хустки мною організовано флешмоб «Українська хустка – краса і оберіг» (Вперше в Україні (09.12.2019 р) запровадили День української хустки.)

- До Дня благодійництва (День св.. Миколая) та Новорічних свят організовано та проведено вже традиційні у школі благодійні акції «Солодких свят вам, дорогі захисники!» та «Миколай у гості йде!» (збір іграшок для дітей будинку сиріт)

- З метою пропаганди збереження ялинок проведено виставку ялинок та новорічних композицій  виготовлених власноруч з підручного матеріалу

- Традиційно до зустрічі Нового рокумною було організовано:

- «Майстерню веселих гномів» (які виготовляли новорічні декорації для святкового оформлення актової зали та школи до Новорічних свят, а також створено декілька фотозон. За кошти зібрані на подарунок школі УС було придбано штучну ялинку для святкового декору вестибюлю школи)

- за моїми авторськими сценаріями було організовано та проведено Новорічне свято для учнів 7-11 класів, а також окреме свято для учнів 7-А класу

- На базі 7-А класу організовано Щедрувальнугрупу для вітання з Новорічними святами мешканців Тиврова

Січень

-Традиційно у січні з метою вивчення звичаїв і традицій нашого народу для учнів 4-5 класів мною організовано та проведено  народознавче свято «Щедрий вечір - добрий вечір» та для учнів 6-7 класів «Звичаї мого народу»

 - До Дня соборності України організовано та проведено:

- традиційну конкурсну гру «Ігри патріотів» між учнями 5-6 та 7-8 класів

- Новинкою став Флешмоб «Україна – це Ми»

- До Дня пам`яті Д. Леонтовича (видатного композитора, який проживав і творив в Тиврові) з моєї ініціативи спільно з муз керівником школи Сапригою О.О. було організовано і відзнято мною на відео великий ( у якому було задіяно близько 200 учнів школи)флешмобвиконання відомого на весь світ «Щедрика». Відео розміщено у Фейсбук.

- З метою виховання милосердного ставлення до «братів наших менших» для учнів початкових класів було організовано екологічний експрес «Годівничка», а також проведено конкурс малюнка «Мій домашній улюбленець»

Лютий

- У зв’язку  з карантином багато запланованих на лютий-місяць заходів було відмінено, але все ж таки мені вдалося підготувати і провести :

 - тематичну лінійку до Дня рідної мови (з учнями 7-А класу), а також флешмоб «Моя найкраща в світі українська мова», в якому було задіяно близько 100 учнів школи різних класів;

- до Дня Гімну України флешмоб з виконання Гімну України усіма класами школи (один із відеозаписів виконання Гімну учнями 7-А класу завантажено у Фейсбук)

- грандіозне дводенне свято-ярмарок «Масниця у гості йде»

- на базі учнів 7-А класу проведено тренінг «Шлях до успіху» та батьківський всеобуч (для батьків учнів цього ж класу)у формі тренінгу «Як допомогти дитині стати успішною»

Березень

- До Міжнародного жіночого дня була підготовлена, але, на жаль, у зв`язку з карантином, не презентована святковаконцертна програма «Ваша Величність – Жінка!»

- До Дня пам`яті Шевченка на базі 7-А класу мною проведено конкурс худ. читання творів Шевченка  (переможець БабаханянАвак) (відеозапис конкурсу завантажено у Фейсбук)

 

ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ

(з 12.03. по 29.05)

- З метою забезпечення цікавого і корисного дозвілля учнів під час карантину було організоване дистанційне виховання і розваги для учнів школи.

Перше, що було зроблено для дистанційної виховної роботи – для спілкування з членами Парламенту школи будо створено групу у Вайбері, для спілкування з учнями школи та їхніми батьками - створено у соцмережіФейсбукгрупу УС «В режимі онлайн!», у якій щотижня висвітлювалися плани та підсумки роботи , матеріали (щодня) флешмобів, челенджів, марафонів.

УСІ МАТЕРІАЛИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ МОЮ РОБОТУ, МОЖНА ПЕРЕГЛЯНУТИ НА САЙТІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

«В РЕЖИМІ ОНЛАЙН» та у ГРУПІ «ЗАГАЛЬНООСТВІТНЯ ШКОЛА смт ТИВРІВ» ТА ІНШИХ ГРУПАХ НАШОГО РАЙОНУ У ФЕЙСБУЦІ!

 

КВІТЕНЬ

1. До Дня сміху:

 - «Твоя посмішка найкраща!» -челендж. (Мною створено відео із фото учнів школи на цю ж тему)

- «Не страшний нам вірус цей!» - конкурс на найсмішнішу маску від коронавірусу!

- Конкурс на найсмішніше фото, відео чи підпис до фото.

 

2. До Дня дитячої книги (02.04)

-підібрано та висвітлено на у зазначеній вищі групі чимало цікавого матеріалу про історію виникнення книги, підбірка сучасних нових цікавих книг для дітей різного віку, поради як навчитися швидко читати та інше згідно тематики

- фотофлешмоб «Моя улюблена дитяча книжка» )  узагальнено в спільне відео «А ми любимо читати», яке висвітлене на сайті Учнівського самоврядування «В режимі онлайн!» та інших групах у Фейсбуці.

 

 3. До Дня здоров`я організовано такі онлайн-Проект«МИ обираємо здоров`я», складовими якого є:

      1.   мною підібрано та висвітлено на сайті УС «В режимі онлайн!» та інших групах у Фейсбуці матеріали, які стосуються здорового способу життя:

-режим дня школяра під час карантину;

- правильне здорове харчування;

- вправи для ранкової гімнастики;

- правильний питтєвий режим;

- таблиця порівняння маси й зросту;

- як цікаво та з користю для здоров`я провести час на карантині;

- як зберегти зір

- і багато іншої цікавої інформації, що стосується здоров`я!

       2.  Спільно з УС та класними керівниками організовано:

- спортивний марафон «СПОРТ – ЦЕ ЗДОРОВ`Я!», відео та фото яких оформлено у 6 узагальнених відео; в ньому взяли участь більше 60 дітей з різних класів)

- конкурс «Майстер-шеф» на тему  «Мій здоровий сніданок!» (фото, рецепти, відео приготування….) ;

- «Черлідинг – це круто!», заочний відео-конкурс на  капітана шкільної команди з черлідингу, (в якому потрібно продемонструвати невеличкий спортивний танок до 1,5 хв)

 

4. Організовано  проєкт  "Великоднє диво", в рамках якого було здійснено таку роботу:

      1.   підібрано та висвітлено у групі УС «В режимі онлайн!» та інших групах у Фейсбуці матеріали, які стосуються теми тижня в таких рубриках:

- «По-секрету всьому світу» (Що означає слово «Пасха»? , «Звідки пішов звичай випікати паску на Великдень»)

- Рубрика «Це-цікавенько!» (Як? Де? Коли? і Для чого ? народилась писанка?, Історія писанки)

- Рубрика «Наші традиції» ( Що означають таємні знаки-символи, які пишуть на писанці?)

- Рубрика «Круті ідеї для творчості» (Майстер-клас по виготовленню писанки від тиврівської майстрині Олімчук А.І.,   Мега-круті ідеї по декоруванню великодніх яєць,  Космічні та мраморні крашанки)

- рубрика «Перевірено на собі!» 

- Рубрика «Віртуальні подорожі»  (3-D подорож до гробу Господнього у Єрусалимі)

- Рубрика «Для малят»  (Мультфільми про Великдень)

- і багато іншої цікавої інформації, що стосується Великодня!

(Посилання на ці матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=IbbJ6VpndhI&fbclid=IwAR3nkLLEyjQy-yymV_OPjNaq7A-kGmC0gz1uXahqvCLEKt-Lkc-9VcX7nuQ

https://www.youtube.com/watch?v=b-zRfjl02CM&fbclid=IwAR0buFH-QhkCPJ7P14jyflff5mI2eUHZVcY9FJoWEnLpz6e5dupASFOntRk

https://www.youtube.com/watch?v=Fz7qX_G1UKc&fbclid=IwAR3slMwihyvT7nVoY7tSp3gGQ2rvFb6VNp282sFiqrkBTxMys8TeaiJNwpY

https://www.youtube.com/watch?v=HW5eckQAc3Q)

       2.  Спільно з УС та класними керівниками організовано

- челлендж «Моя писанка найкраща», відео та фото яких оформлено в  узагальнене відео ( взяли участь більше 80 дітей з різних класів);

-конкурс «Майстер-шеф» на тему  «Таємний рецепт паски моєї родини» (фото, рецепти, відео приготування….);

- челлендж«А мій кошичок найкращий! » (конкурс на краще декорування Великоднього кошика

- «Диво-писанка» - Конкурс ручної творчості до Великодня:

- виготовлення та декорування писанки з інших матеріалів.

- «Великодній янгол» - виготовлення янгола з підручних матеріалів

      - мною створено відеоряд «Великоднє диво Тиврівщини» із поданих учнями школи фото відповідної тематики

 

ДЕКАДА ПРИУРОЧЕНУ ДНЮ ЗЕМЛІ(22-30.04)

Згідно плану роботи мною спільно з ЗДВР Бучинською Г.А. та класними керівниками було організовано та реалізовано такі заходи:

- Онлайн-виставка плакатів соціальної реклами відповідної тематики.

(З дитячих малюнків, фото та коллажівбуло створено мною 2 відеоряди на тему  «Збережемо рідну Землю», «Земля – наш рідний дім, будь дбайливим господарем у нім!», «Природа просить допомоги!» )

- організовано запис Відеозвернень учнями школи  (короткі відео звернення-заклики, вірші, пісні інші форми екологічної пропаганди, протипожежної тематики «Збережи ліс та його мешканців»)  близько 20 відеозвернень

- «Красо України – Поділля» (створено відеоряд з фото краєвидів Тиврівщини) - 

- «Дива навколо нас» (незвичайні фото природи );

- конкурс «Від відходів до витворів мистецтва» (створення дизайнерських поробок з відходних матеріалів (пляшки, кришечки, шини від коліс і все таке інше)

- «Від відходів до доходів!» - екологічна акція правильного сортування сміття.

 - Мною написана стаття-звернення до мешканців, депутатів С/Р та голови СР Тиврова та поширена у мережі ФБ у місцевих групах.

- «Наші домашні улюбленці»

- У цій рубриці було чимало матеріалу висвітлено самими дітьми чи їхніми батьками у вигляді фотоколлажів, міні-відео дресирування домашніх тварин;

- мною створено відеоряд «Наші домашні улюбленці» ( з фото домашніх улюбленців поданих дітьми);

- завантажено чимало цікавої інформації про тварин та природу)

- «Чорнобильські дзвони» (Президент школи Плаксійчук Вікторія створила відео-подяку Ліквідаторам ЧАЕС;

-  я, як вчитель Образотворчого Мистецтва створила відеоряд з дитячих робіт на тему «Чорнобиль очима дітей»;

- спільно з учителькою Кузьмич І.М. залучили до висвітлення цієї теми працівника рятувальної служби - тата учнів Тиврівської школи Назарика В.В., (наразі він працює в Чорнобильській зоні (гасить пожежі)), який створив відео про Чорнобильську катастрофу та її наслідки (зрозуміле відео для учнів початкових класів);

- разом з тим поширювали інформаційні матеріали для дітей відповідної тематики з інтернету. 

- Запустили екологічний челлендж «Озеленимо планету» (фото насадження кущів, дерев, квітів), в якому активно взяли участь як учні 9,10-а класів, так і початкових класів.

- Цікаві відомості про тварин (рослин і т. д.)  (У цій номінації найактивнішу участь взяли учні 1-В класу (17 учнів) (кл.кер. Кузьмич І.М.), які з допомогою батьків відзняли відео на задану тему і завантажили на сторінку школи у ФБ протягом декади).

 

ТРАВЕНЬ

 

ДЕКАДА ПРИУРОЧЕНА 75-РІЧНИЦІ  ПЕРЕМОГИ У ВЕЛИКІЙ ВІТЧИЗНЯНІЙ ВІЙНІ

Отже, мною створені всі наступні відео і завантажені у Фейсбук, а саме:

 

- «ФОТОПАРАД ГЕРОЇВ-ВИЗВОЛИТЕЛІВ»

https://www.facebook.com/100021375220313/videos/o.835626300275290/581018999287269/?type=2&theater&notif_t=video_processed&notif_id=1588984675778904

 

- ВІДЕОРЯД "З ДНЕМ ПЕРЕМОГИ!" - ВІД УЧНІВ ТИВРІВСЬКОЇ ШКОЛИ

https://www.facebook.com/100021375220313/videos/o.835626300275290/581013635954472/?type=2&theater&notif_t=video_processed&notif_id=1588983970374383

 

- "ПРАВДА ПРО ВІЙНУ" - СПІЛЬНИЙ ВІДЕОПРОЄКТ УЧНІВ 7-А ( кл.кер. Бушуєва Л.В.) та 9 класу (кл.кер. Вітюк Л.М.) ЗОШ І-ІІІ ст. смт ТИВРІВ


 -УНІКАЛЬНИЙ ПРОЄКТ "НІХТО НЕ ЗАБУТИЙ!",
реалізований учнями ЗОШ І-ІІІ ст. смтТиврів, під керівництвом педагога-організатора школи Бушуєвої Л.В., в пам`ять про героїв ІІ світової, тиврівчан, які не повернулися з війни. (матеріали цього проекту збирались онуками та правнуками наших земляків, полеглих у боях ІІ світової, збиралися протягом тривалого часу і звідусіль: з Краєзнавчого музею, зі старих газет, зі спогадів очевидців та небайдужих родичів і сусідів, одним словом «усім світом». Тому-то й такі цінні ці матеріали).
https://www.facebook.com/100021375220313/videos/579734822749020/

 

- "СПАСИБІ ЗА МИР!" - так називається відеозбірка подяк ветеранам ІІ світової війни та всім полеглим у боях за Батьківщину від щирих дитячих сердець внуків та правнуків славних героїв.

https://www.facebook.com/100021375220313/videos/o.835626300275290/580713902651112/?type=2&theater&notif_t=video_processed&notif_id=1588944183889408

 

- Відеовиставка малюнків "НІ - ВІЙНІ!"( Здавалося б, яка не дитяча тема "Війна". Але які цікаві і якого глибокого змісту малюнки учнів 1-7класів змонтувала у відеоряд учитель Образотворчого мистецтва Бушуєва Л.В. https://www.facebook.com/100021375220313/videos/580588812663621/

 

- Відеоподяки ветеранам підготували й члени учнівського самоврядування:

 

- Президент школи Плаксійчук Вікторія спільно зі своїми однокласниками , учнями 10-а

https://www.facebook.com/vika.grous.5/videos/536886957200805/UzpfSTEwMDAyMTM3NTIyMDMxMzpWSzo4NjE0MzIyOTQzNjEzNTc/?multi_permalinks=840723219765598&notif_id=1586388459296257&notif_t=feedback_reaction_generic

 

- та Голова Ради старшокласників «Лідер» Кущ Софія спільно з Міністром культури та організації дозвілля школи Чвановою Богданою, а також зі своїми однокласниками, учнями 10-Б класу

https://www.facebook.com/bohgana.chvanova/videos/641592513092120/?multi_permalinks=840723219765598&notif_id=1586388459296257&notif_t=feedback_reaction_generic

 

ДО ДНЯ МАТЕРІ ТА ДНЯ СІМ`Ї

 

- «Батько і мати – два сонця гарячих» -  (відеоряд дитячих відео звернень до своїх найрідніших і найдорожчих людей – матері та батька, змонтовано мною у відео)

- «Мій родовід – моє коріння» - (загальношкільний відеопроєкт запроваджений з метою вивчення свого родоводу учнями школи)

 

ДО ДНЯ ВИШИВАНКИ

 

- Мною створено відеопроєкт учнів 7-А класу про історію та значення вишиванки « Вишиванка – символ України,дзеркало народної душі»

- Також створено відеопроєкт дизайнерських робіт учнів школи «Сучасний одяг з елементами вишивки» - «Вишиванка це модно, стильно, сучасно»

 

ПО ВСІХ ОРГАНІЗОВАНИХ МНОЮ ДИСТАНЦІЙНО ВІДЕО-ЧЕЛЕНДЖАХ, МАРАФОНАХ, ФЛЕШМОБАХ, АКЦІЯХ, ВИСТАВКАХ, КОНКУРСАХ ЩОТИИЖНЯ Я ПІДВОДИЛА ПІДСУМКИ І ВИСВІТЛЮВАЛА ЇХ У ФЕЙСБУЦІ.

 

ШКІЛЬНИЙ ОЛІМП

Мною було створено 3 відеопаради переможців та призерів – учнів нашої школи у таких номінаціях:

- І – Переможці та призери предметних конкурсів та олімпіад;

-ІІ - Активні учасники Учнівського самоврядування, життя школи та Зірки шкільної сцени

- ІІІ – Найактивніші учасники дистанційних заходів «Весна 2020»

 

САМООСВІТА

Крім того, під час карантину я підвищувала свою кваліфікацію шляхом перегляду вебінарів та освітніх сайтів, а саме:

Вебінари:

- «Організація УС в початкових класах»

-  «Онлайн-інструменти для створення навчального відео таскринкастів»

-«Скринкасти, абоформи і методиподачінавчальногоматеріалупід час дистанційногонавчання»

- Практичний путівник платформи «Всеосвіта»

- Особистий професійний блог вчителя

- Ігрові педагогічні прийоми

- Онлайн-інструменти для створеннянавчальнихвідео та скринкастів та інші

Також   опрацьовано:

- відеоредакториMovaviVideo, ІnShot, Filmigoдля створення відео.

-  опрацьовано новий «Закон України про освіту»

 

8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів і працівників

    Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює шкільна медична сестра Кучерук О.С., яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі Тиврівської районної лікарні учні школи проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. На диспансерному обліку - 264 учнів.

У вересні 2019 року учні школи були розподілені на групи здоров'я та поставлені на диспансерний облік, про що видано відповідний наказ по школі від 02.09.2019 № 165 «Про розподіл учнів за медичними групами для організації занять фізичною культурою з ними».

 

Розподіл учнів на фізкультурні групи на початку 2019/2020 навчального року:

Основна

Підготовча

Спеціальна

Звільнені

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

284

57,5%

136

27,5%

54

10,9%

17

3,4%

 

 

    З метою збереження  здоров’я учнів директором проводиться контроль щодо проведення уроків фізичного виховання, виконання режиму роботи групи продовженого дня.

          Вчителі школи щорічно проходять медичний огляд за окремим графіком: вчителі -  один раз на рік, кухарі – два рази на рік.

 

 

9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

    Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей в побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, інших чисельних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи проводиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначено відповідального за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у школі заступника директора з навчально-виховної роботи Власюк І.М., сплановані заходи.

    На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі у учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів з безпечної поведінки, стенди з охорони праці.

 

 

    Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на нарадах  при директорові. Вивчаючи стан травматизму  серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються випадки травматизму дітей на уроках фізичної культури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведено відповідну з учителями. Причини вивчення травм з’ясовуються, аналізуються та проводяться профілактичні заходи. У цьому році не травмовано жодного учня. Традиційними в школі є тижні безпеки дорожнього руху, знань пожежної безпеки, сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, охорони праці, День цивільного захисту населення.

 

 

10. Фінансово-господарська діяльність

    Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється відповідно до статуту на основі прийнятого бюджету.

 

 

    Джерелами фінансування є:

·                                     кошти відділу освіти Тиврівської районної державної адміністрації;

·                                     благодійні внески батьків;

·                                     благодійні внески фізичних осіб.

 

8

 

 

    У 2019/2020 навчальному році за бюджетні кошти і додаткові кошти які виділялися сесією районної ради та сесією селищної ради;

·     відремонтовано сходи до корпусу перших класів;

·    зроблено відмостку біля опор переходу до перших класів;

·       зроблено капітальний ремонт коридору біля кабінету образотворчого мистецтва;

·       проведено ремонт сходів на другий етаж;

·       змонтовано в двох класах підвісні стелі (амстронги);

·       замінено 64 лампи освітлення по кабінетах і коридорах;

·       проведено поточний ремонт в медпункті;

·       замінено системо водопостачання у внутрішніх вбиральнях;

·       проведено ремонт двох спалень для шести річок;

·       закуплено за гроші спонсорів 3 м’яких куточки та придбано нову воздушну гвинтівку;

·   за сприяння народного депутата України Мельничука І.І. придбано 7 нових комп’ютерів та морозильну камеру;

·       придбано 2 інтерактивних комплекси на суму 96 тис.грн.;

·       виплачується стипендія для кращих учнів та спортсменів школи (у ІІ семестрі стипендія на суму 3000 тис. грн. отримало 22 учні);

·       замінено 64 діодних ламп в спортивному залі;

·       змонтовано нову лавку на подвір’ї школи на суму 8 тис.грн.

·       завдячуючи депутатському корпусі Тиврівської селищної ради придбано оргтехніку в учительську та здійснюється підвіз учнів по Тиврові.

 

План роботи по ремонту школи на літо

1.    Провести поточний ремонт спортзалу.

2.    Відремонтувати відмостку на території внутрішнього двору.

3.    Поштукатурити фундамент школи на кутку зі сторони костелу.

4.    Провести поточний ремонт кабінету «Захист Вітчизни».

5.    Провести капітальний ремонт біля актового залу.

6.    Провести капітальний ремонт опалювального пункту.

7.    Замінити лампи освітлення в чотирьох навчальних класах.

8.    Заплановано поточні ремонти класних кімнат, роздягалень, косметичний ремонт в ПРУ.

9.    Замінити лінолеум на другому поверсі;

10.Провести ремонт спортивного майданчика.

 

11. Управлінська діяльність

    Першочерговим завданням адміністрації є організація роботи школи, де колектив має спільну мету, обумовлену світовими, державними, регіональними тенденціями розвитку освіти; формування системи показників та оцінок, які контролюють, оцінюють та регулюють процеси в управлінні.

    Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Рішення до управління та контролю за навчально-виховним процесом адміністрація школи приймає колегіально.

    Застосування принципу раціонального поєднання традиційного і інноваційного в управлінні внесло зміни в основні завдання, функції, форми та методи діяльності керівника і сформувало нові підходи:

·       підготовка конкурентоспроможних випускників;

·       створення конкурентоздатного освітнього середовища;

·       використання комп’ютерної мережі Інтернет;

·       створення правових, організаційних, психологічних умов для здійснення діяльності педагога;

·       соціальна та психологічна підтримка педагогів-новаторів.

 

          Хочу подякувати депутатському корпусу селищної ради на чолі з селищним головою Кицишиима С.М. за підтримку  та виділення коштів для розвитку  та покращення матеріально-технічної бази нашого навчального закладу.

          В цьому навчальному році за кошти селищної ради було профінансовано тренера зі спортивної роботи. Придбано комплект стільців на суму 20 000 тис.грн. П’ятий рік поспіль виділено стипендія для кращих учнів школи в сумі 6 000 тис. грн.

          Було виділено:

-                 100 000 тис. грн. на підвіз учнів з дальніх районів Тиврова (Пенжарівка, Логанська гора, РЕС);

-                 300 000 тис.грн. на харчування учнів 1-4 класів, 28 811 тис.грн. на заробітну плату кухаря (0,5 ставки), 11 тис.грн.;

-                 11 000 тис.грн. на спів фінансування для Нової Української школи  (НУШ).

          Великою проблемою в нашій школі було питання харчування для учнів 5-11 класів за кошти батьків.

          Завдяки Начальнику управління освіти, молоді та спорту Касянчук Людмилі Леонідівні та приватному підприємцю Гавришу Костянтину Анатолійовичу  це питання було вирішено.

          На сьогоднішній день харчується більше 50 учнів 5-11 класів.

          Розрахунок за обід здійснюється по картках через термінал Приватбанку. Вартість обіду – 20.00 грн. Харчування смачне та якісне.

          Висловлюю подяку начальнику управління освіти, молоді та спорту Касянчук Людмилі Леонідівні, та методисту Жилінській Т.О. за технічні засоби навчання для НУШ (телевізори, принтери, конструктори LEGO), дошки.

          Також хочу висловити вдячність нашим меценатам: Робакідзе Світлані Василівні та Зурабію Кайсеровичу, Мокойчук Марії Володимирівні та Олегу Юрійовичу, Гончарук Олені Михайлівні та Руслану Миколайовичу, Дощину Олександру Володимировичу та голові батьківської ради Гавриші Костянтині Анатолійовичу.

 

          Завдяки підтримці і турботі  нашого керівництва та меценатів  педагогічний колектив та адміністрація ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Тиврів має можливість втілювати в життя запроваджену Міністерством освіти освітню реформу. Ті вимоги, які ставить перед нами час і уряд, вимагають від освітян швидко й ефективно включатися в новітні освітні процеси. Для цього потрібні не лише зусилля педагогічних працівників, а й всієї громадськості нашого селища.

          Щиро дякуємо кожному, хто небайдужий до долі Тиврівської школи та її учнів. Кожному, хто розуміє, що діти це майбутнє нашої держави. І всі ми відповідаємо за те, яким воно буде. Тож закликаю громаду селища бути активними учасниками життя нашої Тиврівської школи, допомагати словом і ділом. Вдячні за кожну копійку, надану нашій школі для її розвитку.

 

На цьому звіт закінчено.

Дякую за увагу!