Методична майстерня

 

У рідній школі – наймудріші люди,
найкращі в  світі вчителі!

 

 


 

Анотований каталог
передового досвіду
педагогічних 
працівників школи
 
 
    
Власюк
Інна Михайлівна

Рік народження: 1968 р.

Фах: учитель російської мови та літератури

Звання, нагороди: звання «учитель-методист», грамоти відділу освіти, 2008, 2009, 2011, 2012рр., свідоцтво відділу освіти «Людина року-2007» в номінації «заступник директора загальноосвітнього навчального закладу», грамота управління освіти і науки, 2003р.,  Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 1997р., нагрудний знак «Відмінник освіти України», 2007р.

Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи

Педагогічний стаж: 24 роки

Тема досвіду: «Інноваційні підходи до організації внутрішкільної методичної роботи»

Мета досвіду: залучати учителів до активної участі у методичній роботі, зробити її невіддільною часткою їх професійної діяльності.

Суть досвіду: через постійне вдосконалення методичної роботи досягати особистісного професійного росту педпрацівників, підвищення результатів роботи та престижу навчального закладу.

 
 
 
Вітюк 
Людмила Михайлівна

Рік народження: 1966

Фах: учитель російської мови та літератури, учитель української мови та літератури

Нагороди, звання: «Старший учитель» (2007), грамоти відділу освіти, грамота управління освіти і науки

Посада: учитель російської та української мов, світової та української літератур.

Педагогічний стаж: 25 років

Тема досвіду: «Виховання учнів на основі загальнолюдських цінностей »

Мета досвіду: виховання здорової, толерантної, всебічно розвиненої особистості.

Суть досвіду:  тісна співпраця з батьками, громадськими організаціями, носіями загальнолюдських цінностей (ветеранами війни та праці, людьми великого життєвого досвіду,  митцями)  формує  справжню Людину.
 
 
 
 

Безугла

Людмила Іванівна

Рік народження:1961 р.

Фах: учитель початкових класів

Нагороди: грамота відділу освіти 1991р., грамота управління освіти і науки 1996р.

Посада : учитель початкових класів

Педагогічний стаж: 30 років

Тема досвіду роботи: «Нетрадиційні уроки в початкових класах».

Мета досвіду: зробити навчання доступним, цікавим, викликати в учнів бажання вчитися.

Суть досвіду:  розвиток пізнавальних здібностей молодших школярів, підвищення результативності навчально-виховного процесу в початковій школі шляхом проведення нетрадиційних уроків.
 
 
 
 Бобівська  

Таміла  Гнатівна

Рік народження:  1946 р.

Фах: викладач хімії

Нагороди:  грамоти відділу освіти, Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2002р., нагрудний знак «Відмінник  освіти України», 2007р.

Посада: учитель образотворчого мистецтва

Педагогічний стаж: 38 років

Тема досвіду: «Формування в учнів композиційних умінь і навичок ».

Мета досвіду: навчити учнів використовувати знання композиції для формування композиційних умінь і навичок.

Суть досвіду: використання знання композиції для розвитку творчих здібностей учнів, їхнього вміння організації простору, успішного виконання навчальних та творчих завдань.

 
 
 
 
Бондарчук
Тамара Олександрівна 

Рік народження: 1958

Фах: вчитель української мови і літератури

Нагороди: грамота відділу освіти, управління освіти і науки, грамота Міністерства освіти України, 1992р.

Посада: вчитель початкових класів

Педагогічний стаж: 36 років

Тема досвіду: «Формування громадянської свідомості молодших школярів»

Суть досвіду: збагачення уроку довірливим спілкуванням учня й учителя, моделювання життєвих ситуацій, формування характеру молодших школярів, їх поглядів, потреби діяти й творити через застосування інтерактивних технологій навчання та виховання.

 
 
 
 

Бучинська

Ганна Едуардівна

Рік народження:1971р.

Фах: учитель української мови та літератури

Нагороди: грамота відділу освіти 2010, 2011, грамота управління освіти і науки 1999, свідоцтво про занесення на районну Дошку Пошани працівників освіти, 2012р.

Посада: учитель української мови та літератури, заступник директора з виховної роботи

Педагогічний стаж : 21 рік

Тема досвіду: «Розвиток комунікативних навичок на уроках української мови та літератури».

Мета досвіду: навчити кожного вихованця самостійно мислити, діяти в нестандартних умовах, вирішувати найрізноманітніші проблеми.

Суть досвіду: формування комунікативних навичок школярів через застосування різноманітних форм та методів роботи на уроці. 
 
 
 
Бушуєва
Лариса В’ячеславівна

Рік народження 1972

Фах: учитель початкових класів

Нагороди: грамоти відділу освіти

Посада: педагог-організатор

Педагогічний стаж :18 років

Тема досвіду: «Формування всебічно розвиненої, творчої, активної, впевненої в собі особистості – громадянина України».

Мета досвіду відображена у моєму кредо: «Не загубити! Не втратити! Відродити! Залишати добрий слід у дитячих серцях» 

Суть досвіду: творче використання різних форм і прийомів роботи з учнівським колективом: анкетування, круглі столи, тести, диспути, зустрічі з цікавими людьми краю; традиційні народні і шкільні свята; виставки робіт, ігри, конкурси, концерти та інше сприяють формуванню різносторонньої особистості. 

 

 

 

Василишина

Надія Володимирівна

Рік народження:  1943 р.

Фах: вчитель хімії і біології

Звання, нагороди: «вчитель-методист» 1995р, грамоти Тиврівської РДА, відділу освіти 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 рр., нагрудний знак «Відмінник народної освіти», 1989р.

Посада: учитель хімії

Педагогічний стаж: 48 років

Тема досвіду: «Диференціація навчання як розвиток індивідуальних здібностей учнів ».

Мета досвіду: створити сприятливі умови на уроках для індивідуалізації навчання  та професійної орієнтації учнів у майбутньому; простежувати динаміку росту й розвитку учнів, визначати  рівень зацікавленості у роботі з навчальним матеріалом, розвивати конкретні здібності кожного учня, давати можливість кожній дитині проявити ініціативу і самостійність.

Суть досвіду: створення таких умов організації навчання, щоб кожен учень одержав можливість працювати на відповідному рівні його підготовки, зміг проявити себе, показати рівень розвитку, вміння логічно мислити, найбільш раціонально використовувати свої творчі здібності, застосовувати набуті знання на практиці.

 

 

 

 

Власюк
Іван Васильович

Рік народження: 1962 р.

Фах: викладач початкового військового навчання і фізичного виховання

Нагороди: грамоти відділу освіти (2007, 2008, 2009(2), 2010, 2011рр.) управління освіти і науки, 1998, 2008рр, грамоти відділу у справах молоді та спорту Тиврівської РДА.

Посада: учитель фізичної культури, курсу «Захист Вітчизни», трудового навчання

Педагогічний стаж: 29 років

Тема досвіду: «Виховання патріотизму, національної самосвідомості, формування здорового способу життя та психологічної готовності до захисту Вітчизни».

Мета досвіду: сформувати особистість соціально та фізично зрілу, з стійкими моральними принципами, активною життєвою позицією, готовністю принести користь своїй державі.

Суть досвіду: через сплановану систему військово-патріотичного виховання досягати підвищення рівня навченості та вихованості учнівської молоді.

 
 
Власюк

Інна Михайлівна 

Рік народження: 1968 р.

Фах: учитель російської мови та літератури

Звання, нагороди: звання «учитель-методист», грамоти відділу освіти, 2008,2009, 2011р.р.,  грамота управління освіти і науки, 2003р.,  Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 1997р., нагрудний знак «Відмінник освіти України», 2007р.

Посада: вчитель російської мови та світової літератури

Педагогічний стаж: 24 роки

Тема досвіду: «Створення оптимальних умов для розвитку комунікативних та творчих здібностей школярів»

Мета досвіду: у межах загальноосвітнього закладу створити такі навчальні умови, коли  учневі хотілося б вчитися, він мав змогу  самостверджуватись та якнайповніше розкрити свій творчий потенціал

Суть досвіду: Рух за рухом створює художник свою картину, скульптор працює над тим, щоб подарувати світові нову скульптуру, а учитель день за днем творить Людину. Учителя завжди називали совістю суспільства, тому він має усвідомлювати свою значимість як «творця людських душ» і ту велику відповідальність за життєву місію, яка на нього покладена.

 
  
 
 

Киришова

Раїса Олександрівна

Рік народження: 1959

Фах: учитель української мови та літератури

Звання, нагороди: «старший учитель», 2009, грамоти відділу освіти, 2007, 2008, 2010, 2011, грамота управління освіти і науки, 1999, Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2004, свідоцтво про занесення на районну Дошку  Пошани працівників освіти, 2009, Почесна грамота районної державної адміністрації, 2009.

Посада: учитель української мови та літератури

Педагогічний стаж: 28 років

Тема досвіду: «Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури»

Мета досвіду : сприяти розвитку кожного школяра як індивідуума, зробити навчання більш цікавим і доступним, збагачувати соціальний досвід учнів через включення в  різні навчальні та життєві ситуації, навчати школярів формувати власну думку, аргументувати й дискутувати, ефективно розвивати в учнів навички самостійної роботи, виконання творчих робіт.

Суть досвіду: «Запалити в учнів  вогники думки. Запалюється вогник – і дитині хочеться знати більше, хочеться думкою проникнути в нові явища»

(В. Сухомлинський)

 
 
 
 
 
Котовська

  Галина Іванівна

Рік народження: 1950 р.

Фах: фізик, викладач фізики

Звання, нагороди: грамота відділу освіти (1990, 1999, 2004, 2009 рр)., грамота управління освіти і науки 1982, 1983, 2007рр.

Посада : учитель фізики та астрономії

Педагогічний стаж: 40 років

Тема досвіду роботи: «Шляхи формування навичок з питань енергозбереження на уроках фізики».

Мета досвіду: виховання ощадливого ставлення до використання паливно-енергетичних ресурсів шляхом навчання, популяризації та пропаганди переваг енергозбереження, впровадження культури природокористування.

Суть досвіду:  формування елементів загальнолюдської культури щодо використання енергоносіїв, бережливого ставлення до природних ресурсів.
 
 
 
 

Кузьмич

Ірина  Миколаївна

Рік народження1970

Фах: вчитель початкових класів.

Звання, нагороди: «Старший учитель», грамоти відділу освіти, грамота управління освіти і науки, 1998 р.,  Почесна грамота Міністерства  освіти і науки України 2002р., грамоти Вінницького крайового козацького молодіжного об’єднання «Молода Подільська Січ»2010р., 2011р.

Посада: вчитель початкових класів.

Педагогічний стаж – 23 роки

Тема досвіду: «Розвивальне навчання і виховання – основа інтелектуального розвитку молодшого школяра»

Мета досвіду: формування особистості із гнучким розумом, активним творчим мисленням, розвиненими здібностями, самостійним прагненням пізнавати світ, здатністю до самоосвіти на протязі всього життя.

Суть досвіду: Завдяки технології розвивального навчання і виховання добиваюсь високих результатів у формуванні особистості людини.
 
 
 
  Мілєвська

Антоніна Федорівна

Рік народження:  1958

Фах: учитель географії і біології

Нагороди, звання: учитель-методист (1993), грамоти відділу освіти (1993, 1994, 2000, 2002 ,2003, 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010рр.), грамоти управління освіти і науки  (2002,2003 р.), Грамота Міністерства освіти УРСР (1985р.), нагрудний знак «Відмінник освіти України» (1993р.)

Посада: учитель географії та економіки

Педагогічний стаж: 32 роки

Тема досвіду: «Сучасний урок географії в системі особистісно-зорієнтованого навчання, ефективне управління пізнавальним процесом учнів»

Мета досвіду: Формування гармонійно розвиненої, активної творчої особистості, яка буде здатна навчатися протягом усього життя, уміти застосовувати знання в певних стандартних і нестандартних ситуаціях.

Суть досвіду:  «Ми вчимо дітей не для того, щоб випустити маленькі бібліотечки, а для того щоб навчити дітей орієнтуватися в навколишньому світі» /В. Вінгер, психолог 
 

 

 
 
 
 
  Мокрицька
Тетяна Станіславівна
                                

Рік народження: 1958

Фах: Філолог. Викладач. Перекладач.

Звання, нагороди: звання «Старший учитель». Грамоти відділу освіти (2007, 2008 (2), 2009), обласного відділу освіти,1994, Міністерства освіти України, 1999.

Посада: учитель англійської мови.

Педагогічний стаж: 30 років

Тема досвіду: «Практика впровадження комунікативних методів навчання англійської мови».

Мета досвіду: впроваджувати всі доступні комунікативні методи та прийоми навчання на уроках англійської мови для надання учням можливості вільного спілкування англійською мовою, сформувати вміння читати та розуміти автентичні тексти самостійно, розуміти мовлення носія мови;  навички та вміння, необхідні для вирішення на письмі комунікативних завдань, що пов’язані з повсякденним життям у сучасному соціумі.

Суть досвіду: за допомогою сучасних форм і методів навчання сформувати високий рівень мовленнєвих навичок учнів.
 
 
 
 

Плащова

 Наталя Вікторівна

 

Рік народження: 1966 р.

Фах: учитель початкових класів

Нагороди: грамота відділу освіти, 2008 р., грамота управління освіти і науки, 2001р.,  диплом управління освіти і науки, 2004р., свідоцтво про занесення на районну Дошку Пошани працівників освіти, 2004 р., Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 2009р.

Посада: учитель початкових класів

Педагогічний стаж: 26 років

Тема досвіду: «Розвиток критичного та образотворчого мислення у навчанні різних предметів».

Мета досвіду: залучати учнів до дослідження, вчити критично ставитись до обставин, порівнювати альтернативну точку зору та приймати зважені рішення.

Суть досвіду: досягати підвищення рівня навченості та вихованості молодших школярів, опираючись на стратегії критичного та образного мислення.
 
 
 
Плащова

Софія Іванівна

 

Рік народження: 1950

Фах: учитель початкових класів

Звання, нагороди:  «Старший вчитель», грамоти відділу освіти, грамота управління освіти і науки,  Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, відмінник освіти України

Посада : учитель початкових класів

Педагогічний стаж: 43 роки

Тема досвіду: «Використання інтерактивних методів в початковій школі».

Мета досвіду: зробити навчання доступним, цікавим, викликати в учнів бажання вчитися.

Суть досвіду: використання педагогічних інновацій для досягнення високого рівня результативності у навчальному та виховному процесах.

 

 
  
Подзігун

Любов Федорівна

 

Рік народження: 1945

Фах: учитель початкових класів

Звання, нагороди:  «Учитель-методист», грамоти відділу освіти, грамота управління освіти і науки,  Почесна грамота Міністерства освіти УРСР, відмінник освіти України

Посада : учитель початкових класів

Педагогічний стаж: 45 років

Тема  досвіду : «Індивідуальне навчання як передумова інклюзивної освіти»

Мета досвіду: у тісній співпраці з батьками, психологом, логопедом, іншими спеціалістами організувати цілеспрямоване  корекційно-розвиваюче навчання дитини з особливими освітніми потребами, що дасть їй змогу  реалізувати  потенційні можливості,  стати повноцінним  членом суспільства.

Суть досвіду: пошук нових форм і методів навчання, створення оптимальних умов для дитини з особливими освітніми потребами для досягнення учнем навчальних результатів не просто на рівні скоригованої індивідуальної програми, а максимального наближення їх до рівня вимог загальноосвітньої школи.
 
 
 
 
 

Пшеничнюк

Марія Панкратіївна

 

Рік народження: 1957

Фах: учитель української  мови та літератури

Звання, нагороди: «старший учитель», грамоти відділу освіти, 1998р, управління освіти і науки, 1990р.,  Почесна грамота Міністерства освіти і науки України, 1995р.

Посада: учитель української  мови та літератури

Педагогічний стаж: 34 роки.

Тема досвіду: Принцип проблемності у викладанні української літератури та розвиток ділової активності на уроках як засіб формування конкурентоспроможної особистості.

Мета досвіду: використати всі можливості уроків української мови й літератури для виховання інтелектуальної, духовно багатої особистості, здатної до самореалізації в умовах модернізованого суспільства.

Суть досвіду: шляхом урізноманітнення форм і методів роботи збагачувати духовний світ учня, вчити адаптуватись у суспільному середовищі.

 
Тригуба       
Світлана   Леонідівна
 

Рік народження: 1972 р.

Фах: учитель початкових класів

Нагороди: грамоти відділу освіти, грамота управління освіти і науки, 2006р., свідоцтво про занесення на районну Дошку Пошани працівників освіти, 2006р.

Посада: учитель початкових класів

Педагогічний стаж: 20 років

Тема досвіду: «Формування життєвих компетентностей молодшого школяра засобами народної педагогіки».

Мета досвіду: Поповнювати знання учнів не для їх кількості, а для того, щоб вони розуміли і майстерно застосовували все те, що знають

Суть досвіду: творче поєднання сучасних інноваційних методів навчання та засобів етнопедагогіки сприяє формуванню компетентностей школяра (народна мудрість каже: «Не навчайте дітей так, як навчали вас, вони народилися в інші часи»). 

 

 

 
 
Царук
Володимир Ілліч

Рік народження: 1949

Фах: учитель математики

Нагороди: грамоти відділу освіти, грамоти управління освіти і науки, нагрудний знак «Відмінник освіти України».  

Посада: учитель математики

Педагогічний стаж: 26 років

Тема досвіду: «Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках математики» 

Мета досвіду: поєднати різні форми і методи для оптимізації навчального процесу з математики в 5-11 класах, формувати логічне мислення учнів, розвивати пізнавальний інтерес, увагу та пам’ять, сформувати в учнів стійкий інтерес до предмета, виховати обдарованого, зацікавленого учня, допомогти їм реалізувати свої інтереси та творчі здібності.

Суть досвіду: система роботи базується на сучасних педагогічних технологіях, головна мета яких – зробити навчання творчим, особистісно зорієнтованим, сформувати в учнів стійкий інтерес до предмета, результатом якого є не тільки підвищення базового рівня знань, а й розвиток навичок високого рівня знань.

 

 
 
 
Шастун
Валентина Вікторівна

Рік народження:1955 р.

Фах: учитель математики

Звання, нагороди: «вчитель–методист»1995р., грамоти відділу освіти  2005р., управління освіти і науки, 2006р., Почесна грамота Міністерства освіти України, 1995р.

Посада: учитель математики

Педагогічний стаж: 36 років

Тема досвіду: «Формування ймовірнісно-статистичного мислення учнів».

Мета досвіду: Доповнення прикладної спрямованості вивчення математичних понять, елементами теорії ймовірності  та статистики.

Суть досвіду: Досягнення інтелектуального розвитку учнів, їх логічного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, уміння аналізувати, класифікувати, узагальнювати, роботи умовиводи.
 
 
 
 
 
 
Ярова
Людмила Іванівна 

Рік народження: 1971

Фах: вчитель початкових класів

Нагороди: грамоти відділу освіти, 2006р., 2009 р.

Посада: вчитель початкових класів

Стаж - 20 років

Тема   досвіду:    «Розвиток образного та абстрактного мислення молодших школярів  через призму педагогічної інноватики»

Мета  досвіду: створення  умов  особистісно зорієнтованого навчально-виховного процесу для розвитку в учнів культури  мислення,  творчої уяви, ініціативи, фантазії, зв’язного мовлення.

Суть досвіду: системна робота з використання інноваційних методів навчання на основі глибоких знань вікової психології молодших школярів сприяє  досягненню високої результативності праці. 
 
 
 
 

 

    Всі новини

    Контакти

    Адреса:смт.Тиврів

    вул.Тиверська, 20

    Тел.:(04355)2-12-84

    Email:ozzsotyvrov@gmail.com